ميزان تحصيلات و رشتههاي مرتبط با كارشناس فروش چيست؟
برخي از رشتههاي تحصيلي در كسب مهارتهاي فروش كمك كننده است.
مطلب مرتبط: رشته هاي مرتبط با كارشناس فروش
اين رشتهها عبارت است از:
روابط عمومي:
افرادي كه مدرك كارشناسي در روابط عمومي كسب ميكنند، ياد ميگيرند كه چگونه ارتباطات استراتژيك، حرفهاي باشند. آنها از شهرت و تصوير مشاغل كوچك، شركتهاي چند مليتي و سازمانهاي غيرانتفاعي محافظت ميكنند.

با رواج روزنامهنگاري آنلاين و محبوبيت رسانههاي اجتماعي، افرادي كه در روابط عمومي كار ميكنند بايد سريع كار كنند تا در صدر اخبار قرار بگيرند و از هرگونه تبليغات منفي جلوگيري كنند.
افكار عمومي چيز بيثباتي است كه به سرعت تغيير ميكند. به همين دليل بسياري از آژانسها و سازمانها افراد حرفهاي روابط عمومي را استخدام ميكنند.
- شما مي توانيد آگهي هاي استخدام سازمان ها در كاريابي مجازي مشاهده نماييد.
روانشناسي:
در ايالات متحده، مدرك روانشناسي يكي از محبوبترين مدركهايي است كه دانشجويان كسب ميكنند. اين رشته به شما ميآموزد كه چگونه افراد را مطالعه و درك كنيد. در فروش، دانستن اينكه چه چيزي افراد را برميانگيزد و چگونه فكر ميكنند، به شما كمك مي كند كه فروش موفقي داشته باشيد.
منبع: تحصيلات و مهارت هاي مورد نياز براي كارشناس فروش
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1401/5/30 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :
در اين مطلب قصد داريم به بررسي وظايف كارشناس فروش، كه اين روز ها يكي از مشاغل پرتقاضا ميباشد بپردازيم.
سازمان ها و شركت هاي خصوصي بزرگ و كوچكي در كاريابي ايران استخدام روزانه آگهي استخدام كارشناس فروش درج مينمايند. و به دنبال استخدام كارشناس فروش براي مجموعه خود ميباشند.
يك كارشناس فروش درك عميقي از تمام محصولات و خدمات شركت، و مهارتها و دانش صنعت مورد نياز براي فروش آنها دارد. اين درك باعث ميشود تا انتظارات از آنان نيز تا حدودي زياد باشد. به طور كلي كارشناسان فروش ممكن است بودجههاي بازاريابي را تهيه كنند، تحقيقات انجام دهند، روندها را تجزيه و تحليل كنند، تيم فروش را رهبري كنند و پيش بينيهاي فروش را انجام دهند. يك متخصص پشتيباني فروش با كمك به رويههاي فروش، پشتيباني مشتري را ارائه ميدهد. آنها به مشكلات مربوط به فروش كمك ميكنند، سفارشهاي جديد را وارد ميكنند، سفارشها را پيگيري ميكنند، مسائل حمل و نقل را بررسي ميكنند و حسابهاي مشتري را مديريت ميكنند. آنها همچنين دادهها را در پايگاههاي فروش وارد كرده و رديابي ميكنند و گزارشهايي را به بخش فروش ارائه ميدهند.

علاوه بر اين ميتوان اين مسئوليتها را نيز در حيطه وظايف كارشناس فروش دانست:
هماهنگي تيم فروش و كمك به جذب و آموزش نيروهاي جديد
ارائه نمايش محصول به كاركنان و مشتريان و رهبري در حل و فصل شكايات
تجزيه و تحليل عملكرد تيم فروش و برنامهريزي جلسات آموزشي
انجام تحقيقات بازار و به اشتراك گذاري يافتهها با تيم
كار در كنار تيم براي ترسيم استراتژيهايي براي افزايش پايگاه مشتري
تعيين اهداف فروش و اجراي مشوقها
ارائه پيشبينيهاي دقيق فروش و تخصيص منابع به منظور تحقق اهداف
مديريت شبكهاي از فروشندگان و تامين كنندگان
توانايي ارتباط با مشتريان به اشكال مختلف
شناسايي مشتريان، نيازها و سلايق آنان
پيگيري و ثبت قراردادهاي فروش
برگرفته از: بلاگ ايران انجمن
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1401/3/22 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :